Referenties

Doel

Zoveel mogelijk bezoekers van YouTube de reclames van Maandag laten bekijken.

Methode

Organisch optimaliseren van de filmpjes van Maandag op Youtube.

Resultaat

Meer dan 60.000 mensen hebben op YouTube naar de reclames van Maandag gekeken.

Doel

Vrijwilligers werven.

Methode

De doelgroep met een Google AdWords campagne trekken naar weetudewegin.nl. Middels een korte test kunnen bezoekers bepalen welke type vrijwilligerswerk bij hun past en welke vacatures bij hun in de buurt beschikbaar zijn.

Resultaat

Er zijn 176 vrijwilligers geworven en de kosten waren lager dan 15 euro per vrijwilliger.

Doel

Leningen verkopen

Methode

Door een Google AdWords campagne bezoekers sturen naar Santander persoonlijke lening aanvraagformulier op de website. Middels verschillende A-B testen tot een hogere conversie uitgekomen.

Resultaat

Er zijn aantoonbaar meer leningen verstrekt gedurende de betreffende periode.

Doel

Een account beheren waarin zoveel mogelijk conversie behaald wordt voor Translationkings.nl in een sterk concurrerende markt met de laagst mogelijke kosten.

Methode

Verschillende campagnes opzetten in Google AdWords om conversies te genereren.

Resultaat

Meer dan 6.000 conversies gegenereerd voor Translationkings, behaald conversiepercentage van 4,5 %.

Doel

SSD en harde schijven verkopen

Methode

Door verschillende Google AdWords campagne bezoekers sturen naar de (r)etailers van Western Digital. Middels verschillende campagnes in meerdere landen tot hogere verkoopaantallen komen.

Resultaat

Er zijn aantoonbaar meer SSD's en externe harde schijven verkocht gedurende de betreffende periode.

Doel

Victor Mids Live (MINDF*CK‎)

Methode

Door verschillende campagnes; Google AdWords, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter en Linkedin bezoekers sturen naar de Victormidslive website om zo veel mogelijk tickets voor de MINDF*CK‎ Live show te verkopen.

Resultaat

Binnen 5 weken zijn er al méér dan 9.500 tickets verkocht.